niedziela, 24 stycznia 2016

7 TIPS FOR BEAUTIFUL HAIR




 Zdrowe włosy: porady ekspertów na piękne włosy.


1. Myj je tyle razy, ile chcesz, nawet codziennie, jeśli czujesz potrzebę.

Nie ma maksymalnej liczby w tygodniu. To wszystko zależy od środowiska, uprawianego sportu i rodzaju włosów. Ważne jest żeby używać odpowiedniego szamponu i odżywki do włosów. Częstsze mycie włosów, w rzeczywistości im nie szkodzi. Badania dermatologiczne wykazały, że łój na skórze głowy, odpowiedzialny za przetłuszczające się włosy, w żaden sposób nie wpływa na prawidłowe procedury mycia, które polegają na użyciu wody w temperaturze pokojowej i produktów, które są specyficzne dla naszych potrzeb.



2. Kochaj odżywkę, bardziej niż swoją torebkę!

 Ona jest w rzeczywistości najważniejszym produktem zdrowych i wpsaniałych włosów. Należy wybrać odpowiednią dla siebie i stosować ją za każdym razem od nasady, aż po końce.

3. Włos jest najsłabszy, kiedy jest mokro.

Dlatego nie wycieraj go ręcznikiem, po wyjściu z pod prysznica, w celu usunięcia nadmiaru wody.
Jeśli trzeba je rozczesać, zrób to z wykorzystaniem grzebienia z szerokimi zębami.

4. Jedna szczotka wystarczy.

Twoje palce to wszystko czego potrzebujesz, aby lepiej rozprowadzić odżywkę i wykorzystać je przy pierwszych etapach suszenia. Do stylizacji okrągła szczotka jest idealna, pod warunkiem, że będzie ona z naturalnego włosia. Pomoże Ci ona zarówno w uzyskaniu loków, jak i prostych włosów.

5. Jeśli masz zdrowe włosy, a chciałabyś żeby rosły, nie podcinaj.

Jeśli nie masz rozdwojonych końcówek, podcinanie nie jest konieczne. Jeśli z nimi wszystko w porządku, po prostu je zachowaj. Jednak jeśli zauważysz coś złego działaj natychmiast. Gdy nie pomoże maska spotkaj sie z fryzjerem.

6. Nie wiąż ich zbyt często.

Co najważniejsze, nie za mocno, tym bardziej gdy sa mokre (pamiętasz ? Im mokrzejszy, tym słabszy). Uważaj na spinki z metalu, które niosą ryzyko uszkodzenia włosów.

7. Jedz owoce i warzywa.

Unikaj alkoholu i papierosów. Podobnie jak na skórę, tak na włosy żywienie ma wadliwy wpływ. Im przestrzegamy zdrowej i zbilansowanej diety, tym włos staje sie piękniejszy.





 




Tym oto postem chciałabym Was również powitać.
W tym miejscu znajdziecie wpisy o modzie, urodzie, czasem też o zdrowiu.
Postaram się sukcesywnie rozwijać tego bloga! :) Więc zaczynam działać. :)
 





116 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne! ;))


    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post!

    Ja już obserwuje :)
    http://dussska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatne te rady
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skorzystam z tych rad ;)
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. Może skorzystam z tych rad.
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję liczę na to samo ;)
    Pozdrawiam:* PS. Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystam napewno :D
    ja już obserwuję i czekam na Cb :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super porady, jednak ja spotkałam się bardzo często z tym, że jak podcinam końcówki to włosy rosną mi o wiele szybciej, to samo mogą mi powiedzieć moje znajome ze szkoły itp. :) Ciekawy pomysł na bloga i na post, pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na ciebie. :)
    http://adriana-ade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słyszałam, że jak się podcina końcówki to włosy szybciej rosną , jednak w moim przypadku to się nie sprawdza :(

      Usuń
  9. Ja już obserwuję liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne w swojej prostocie te rady :)

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać - od razu się odwdzięczę ;)
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rady :) Ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja myje co drugi dzień włosy ;) i niestety musiałam podciąć bo miałam strasznie zniszczone od prostownicy i teraz wgl jej nie używam .
    obserwuje ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko boska to twoje włosyy??? cudne :!!!!!!! zazdroszczę :) moje nirsety są w kiepskim stanie :D
    przydatne porady :)
    ja juz obserwuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. I should follow these tips, mainly use conditioner more often. Since I cut my hair short, I've never used conditioner (which was like one year ago). Lovely blog and nice layout you have!
    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    mirukucream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za często wiąże swoje włosy ;//

    OdpowiedzUsuń
  16. już obserwuje :)
    http://pazzz21.blogspot.com/ zapraszam na wspólna obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, świetne rady :)
    Zaproponowałaś obserwację, ja już obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pytałaś o obserwację na moim drugim blogu. Ja już ;)
    Czekam na twoją kolei.
    Zapraszam tutaj --> wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog :)
    Obserwuje , czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post i bardzo fajne porady :)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację , więc ja już obserwuję i czekam na rewanż :)
    http://angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post !
    Na pewno zastosuję nie które porady
    bloga dodaję do obserwowanych
    Zapraszam do siebie :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już obsrrwuje :* :))
    zapraszam na wspolna obs :))
    Pozdrawiam cieplutko :* :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne rady kochana <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rady, pytałaś o obserwację , ja już obserwuję :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje za komentarz;)
    możemy obserwować. W taki mrazie ja już dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swoje włosy podcinam regularnie - bo wole, gdy są równe, a nie już nieco postrzępione. Nie zgodze się, co do wiązania - zostawianie włosów rozpuszczonych nocą/w czasie wiatru/ulewy potrafi zrobić im zdecydowanie więcej krzywdy, niż gumka, a zimą koczek i schowanie ich pod czapką chroni włosy przed niską temperaturą na dworze oraz wahaniami temperatur.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przydatny post! Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na miły rewanż ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne, nie wiedziałam niektórych rzeczy :D
    co do obserwacji to jasne, ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydatny post, na pewno skorzystam :)
    Obserwuję ;)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydatne rady :))
    Pytałaś o obserwację , ja już teraz ty :D

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pytałas o wspolna obserwacje, my juz obserwujemy ;)
    Liczymy teraz na Ciebie
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie od paru miesięcy, a tygodniu to już tak naprawdę ściśle przestrzegam zdrowej diety i zauważyłam (nie tylko ja), że włosy szybciej mi rosną :). Co do jakości lekko się tylko poprawiła, ale jestem świadoma tego, że idealnych włosów długo nie będę mieć, ponieważ zbyt często je malowałam.

    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :) :*.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post:) ciekawie napisany
    obserwuje, zapraszam do siebie i czekam na rewanż:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy post. Bardzo przydatne, na pewno wypróbuję ;)
    Obserwujemy? ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przydatne! Musze własnie kupić odżywkę. Pytalas o wspolna obserwacje, ja juz x
    tosia-antonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawy post :)
    pytałaś o wspólną obserwację :) ja już i czekam na rewanż :*
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawe i przydatne porady ;)
    Pytałaś o obserwacje, ja już obserwuję
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post, obserwuję!
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przydatne rady :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. To twoje włosy? Fajne porady, obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię dbać o swoje włosy i dlatego bardzo zainteresował mnie twój post! Rewelacyjne porady nie wiedziałem że mokry włos jest najsłabszy zawsze od razu po kąpieli wycierałem go bardzo mocno a teraz wiem że tak nie można ^^ dzięki !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post :)
    Pytałaś o obserwacje :)
    Ja już i liczę na uczciwy rewanż :)
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :)
    Pytałaś o obserwację, ja już i czekam teraz na Ciebie ! :)
    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Przydatne rady , ja mam bzika na punkcie moich włosów. :) Moze wspólna obserwacja ? http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. równiez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo przydatny post!
    Pytałaś o wspólne obserwowanie, już zaobserwowałam :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Miło się czyta twoje posty! <3
    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu. :D
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne rady ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe rady :) Zaobserwowałam ^^ korniszoneq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za rady, na pewno się przydadzą :) !

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie myję włosów co dziennie bo mi się przetłuszczają od zbyt częstego mycia :) Zazwyczaj tak co dwa-trzy dni je myję :)
    Mam grube włosy, ale nie używam żadnych specjalistycznych odżywek, mam takie od dziecka :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny post, zawsze używam odżywki z Garniera takiej pomarańczowej (nazywa się chyba Goodbye Damage) :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :*
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  53. od jakiegoś roku albo nawet dłużej bardzo dbam o moje włosy. niestety nie są one nadal zdrowe a to dlatego, ze kiedyś popełniłam ogromny bład i paliłam je prostownicą przez kilka lat dzien w dzien

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Super porady, niby takie rzeczywiste, ale wiele osób ich nie zna, ja staram się stosować do wszystkich, a moje włosy rosną jak szalone, ale to dobrze ;) Pozdrawiam :)

    [♥ KLIK-nowy post ♥]

    OdpowiedzUsuń
  55. Przydatne informacje :) O paru nawet nie wiedziałam.
    Proponowałaś obserwację, ja już, czekam na ciebie.
    Zapraszam do obserwacji mojego małego skarba, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Super rady :))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Dobrze, że częste mycie włosów im nie szkodzi, ponieważ ja myję codziennie, czasem zdarza mi się nawet 2 razy dziennie... :/
    Mój blog♥
    Zapraszam! Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja myje włosy co dwa dni, bo wydawało mi się, ze myjac codziennie moge je przesuszyć

    16lipca.blogspot.com , dopisek "obserwuje" w komentarzu = ja obserwuje ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. jakie cudowne loki :) pytałaś o wspólna obserwację :) pewnie że tak! zacznij i daj znać u mnie

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne porady. Kiedyś pytałaś o wspólną obs (miałam przerwę w blogowaniu, dlatego nie odpowiedziałam), oczywiście, zacznij i daj znać :*
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo przydatny post! Dowiedziałam się z niego trochę rzeczy, których nie wiedziałam wcześniej :)
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń